Live uitzending Gepauzeerd

Er is geen actieve pagina
vergroten Sluiten

Vergadering : Gemeenteraad, 05 november 2020 20:00:00

Algemene vergader informatie

De vergadering wordt gehouden in De Klepper, Kapellestraat 1-3, 3421 CT Oudewater. Vanwege het coronavirus is de vergadering alleen toegankelijk voor de voorzitter, raadsleden, collegeleden, de griffier en de gemeentesecretaris. Andere personen worden gevraagd om de vergadering live te volgen via de livestream op de website van de gemeenteraad: https://gemeenteraad.oudewater.nl.

Desgewenst is het wel mogelijk om tijdens de vergadering in te spreken, tijdens het agendapunt ‘Spreekrecht over geagendeerde onderwerpen’. Insprekers krijgen een tijdsblok toegewezen om naar De Klepper te komen en in te spreken. Door een tijdsblok aan te wijzen, wordt het aantal aanwezigen in De Klepper zo laag mogelijk gehouden. U kunt zich tot uiterlijk op de dag van de vergadering, voor 12:00, aanmelden om in te spreken. Dit kan door een e-mail te sturen aan griffie@oudewater.nl of door te bellen naar 06 – 30 25 64 79.

Datum:
05 nov. 2020, 20:00